zondag 24 april 2011

oppaskonijnen

Ik verzorg soms de konijnen van mensen die op vakantie zijn, zo ook mijn overburen nu.
Ze hebben 2 konijnen; Joran en Lise..
Joran heet Joran omdat hij altijd ontsnapte, en in de tijd dat Joran vd Sloot telkens in het nieuws was, was dat mormel weer een paar dagen kwijt..^_^..

Ik ga hier nog een foto van hem zetten..

En Lise, ja echt een weirde konijnennaam trouwens, maar dat had mn buurmeisje geloof ik verzonnen..

Ook hier komt nog een fotoo..

Maar goed, nu mijn ge-wel-di-ge ontdekking; Ze klimmen telkens op elkaar, maar dat wisselt.. Dus de ene keer zit de andere bovenop, en de andere keer weer die andere..
En ik moet ze dus los door de tuin laten rennen, maar ze zitten alleen maar op elkaar... *zucht*..

Ik ben dus nogal bang dat al die mensen terug komen van vakantie, ze een paar konijntjes erbij hebben.. ooops..

Dan neem ik ze wel. Ik had nog een sms gestuurd naar dieman, of het wel ècht 2 vrouwtjes zijn, maar nee. dat waren ze dus echt wel.. raaaar.
Ik ga nu even foto's maken van die Lesbo-rabbits... haha

Liefs, Anouk

Okee nog even de foto's:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten